Snel en goed geholpen
Voor onze opdrachtgevers is het van belang dat ze snel en goed geholpen worden. Immers, hoe korter de woning leeg staat, hoe minder huurverderving er is voor jou als verhuurder. Zo houden wij jaarlijks vele huurwoningen veilig, schoon en netjes. Onze betrouwbare vakmensen voeren de werkzaamheden zorgvuldig voor je uit.
Mutatie werkzaamheden
Het opnemen van mutaties gebeurt altijd met een bouwkundig uitvoerder die een adviserende rol heeft tijdens de opname. De werkzaamheden bestaan met name uit reparaties, verduurzamen, timmerwerkzaamheden of renovaties van badkamer, toilet of keuken.
Digitaal werken
Doordat wij onze processen digitaal hebben ingericht verloopt het zowel qua planning als op de werkvloer zeer efficiënt. Van opname tot facturatie wordt het project digitaal begeleid. Dit bespaart niet alleen kosten, maar het is ook beter voor mens en milieu.
Klanttevredenheid
Om onze klanten optimaal van dienst te zijn werken we continu aan de klanttevredenheid. Dit betekent dat we zowel intern als extern worden getoetst door middel van KPI’s. Elke dag een beetje beter, daar zijn we trots op!
Klantcontactcentrum
Jaarlijks verwerken we zo rond de 7000 reparatieverzoeken. We beschikken over een eigen klantcontactcentrum. Zo kunnen huurders ons goed bereiken voor reparatieverzoeken en bouwkundig advies. Snel, efficiënt en korte lijntjes. Zo helpen we elkaar écht verder.